Advertisement

Tuesday, December 8, 2015

Ladang Anggur Tasik Beris,Sik,Kedah

Plan nak pi ladang Anggur ni dibuat sebab pi kenduri kat area sana..so dah dekat sangat kan..mehla kita pi melawat..
Masa sampai ujan rintik-rintik..tapi kami dah sediakan payung sebelum hujan..so tak jadi masalah..hihi

Ladang ni terletak di Sik Kedah.Ampa guna waze ja..mesti tak sesat!

Entrance Fee aku dok expect dalam rm 2-3 ja..tapi RM 6 untuk dewasa dann RM 3 untuk kanak-kanak 7-12 tahun..bawah 7 tahun FOC.Mahal gak kan entrance fee dia..tapi dah sampai masuk pi la tengok tempat..
Buah tak banyak sangat tapi still ada...Dalam gambar bukan main nampak banyak..padahal zoom dekat-dekat..mihehehehe...so hampa layan gambar jala..aku tak tau nak celoteh apa..hihi










Bagi aku ladang ni kalau saja-saja nak melawat tak worth it la..dahla jauh kan..pokok pulak tak banyak mana masa kami pi..Ada banyak pokok yang baru ditanam..So kalau hampa nak pi aku suggest lagi 1/2 tahun pi..dan la pokok yang ditanam tu tumbuh dan berbuah..itu kalau betul la jangkaan aku..kalau tak betui pi tengok daun and batang jala..muahaha..bye!!

No comments:

Post a Comment